Regulamin

§1

1. Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych w Salonie Fryzjerskim i Kosmetycznym Le Desir, ul. Jasna 19 w Warszawie oraz odsprzedaży kosmetyków na terenie salonu.

2. Decydując się na jakikolwiek zabieg (strzyżenie / koloryzacja / pielęgnacja / upięcie) oraz zakup produktów, Klient akceptuje poniższy Regulamin.

3. Regulamin Salonu został stworzony w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, kontroli bezpieczeństwa Pracowników oraz Klientów, a także skrócenia czasu oczekiwania na termin poprzez wprowadzenie regulacji dotyczących niestawiania się na umówione wizyty.

§2

1. Salon Fryzjerski i Kosmetyczny Le Desir jest otwarty w następuje dni, w następujących godzinach: Poniedziałek – Piątek 9-20, Sobota 9-15.

2. Godziny otwarcia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Klientów oraz w okresach świątecznych bądź ustawowo wolnych od pracy.

3. Przed przyjściem do salonu w celu dokonania zakupu kosmetyków Klient proszony jest o kontakt telefoniczny i potwierdzenie dostępności produktów oraz potwierdzenia, że salon jest otwarty.

4. Salon funkcjonuje tylko w systemie rezerwacyjnym, wykonanie usługi bez wcześniejszej rezerwacji zależne jest od dostępności.

§3

1. Wizyta może zostać umówiona telefonicznie, osobiście lub online za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego strony www.ledesir.pl, Booksy oraz portalu Instagram. Na zarezerwowane wizyty należy zgłaszać się o wyznaczonej godzinie lub kilka minut przed.

2. Warunkiem wykonania pełnej usługi jest stawienie się na umówioną wizytę w wyznaczonej godzinie. W przypadku spóźnienia powyżej 10 minut Salon Le Desir zastrzega sobie prawo do niewykonania pełnej usługi lub całkowitej odmowy jej wykonania, jeśli nie wystarczyłoby na nią czasu (np. skomplikowane strzyżenie z cieniowaniem).

3. W przypadku rezerwacji wizyty online, Salon Le Desir zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi nieprawidłowo wybranej przez Klienta podczas rezerwacji online, po uprzednim poinformowaniu Klienta, lub zmiany terminu wykonania usługi ze względu na niewystarczający czas zarezerwowany przez Klienta.

4. W celu dokonania pierwszej rezerwacji wizyty w naszym salonie, rekomendujemy wcześniejszą konsultację na żywo lub telefonicznie. Salon zastrzega sobie, że może poprosić Klienta o przesłanie zdjęć poglądowych aktualnego stanu włosów w celu dobrania jak najlepszej usługi.

5. Klient umawiając się na zabieg zobowiązany jest do podania prawdziwego imienia, nazwiska oraz aktualnego numeru telefonu oraz adresu mailowego.

§4

1. Osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, mają możliwość korzystania z usług Salonu Fryzjerskiego Le Desir wyłącznie za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia w celu potwierdzenia wyrażenia zgody lub odmowy świadczenia zabiegu.

2. Rezerwacja usługi w Salonie Fryzjerskim Le Desir jest równoznaczna ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon, oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.

3. Przystąpienie do wykonania usługi jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych i medycznych do wykonania usługi. Ewentualne konsekwencje Klient ponosi na własną odpowiedzialność.

4. W uzasadnionych sytuacjach, w szczególności w przypadku wątpliwości bezpieczeństwa przeprowadzenia usługi, pracownik Salonu ma prawo do odmowy przeprowadzenia usługi lub zmiany terminu rezerwacji ze względu na dobrostan Klienta, np przy zabiegach rozjaśniania, trwałej ondulacji, czy nanoplastii.

5. Każdorazowo wizytę należy potwierdzić najpóźniej do 24h przed rozpoczęciem. Wizyta niepotwierdzona jest równoznaczna z anulacją terminu.

6. W celu potwierdzenia wizyty należy skontaktować się z salonem poprzez Booksy, SMS lub telefonicznie. Pracownik Salonu będzie kontaktować się ze wszystkimi Klientami, którzy nie potwierdzą wizyt o czasie – 1x telefonicznie oraz 1x SMSowo. W przypadku braku kontaktu wizyta zostaje anulowana, a termin wykorzystany dla innego Klienta oczekującego na liście rezerwowej.

7. Klienci, którzy mają odbyte minimum 5 wizyt w salonie Le Desir (tzw. „klient stały”), mogą odwołać usługę najpóźniej do 24 h przed umówionym terminem. Należy ją usunąć przez aplikację Booksy lub skontaktować się telefonicznie bezpośrednio z Salonem.

8. Salon Le Desir akceptuje jedną nieobecność klientów stałych na umówionej wizycie bez anulacji 24 h przed, wyłącznie z przyczyn losowych.

9. W przypadku, gdy Klient dwukrotnie nie stawił się na umówionej wizycie lub anulował ją mniej niż 48h przed, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie wpłaty na rachunek bankowy bezzwrotnego zadatku („Przedpłata”) w wysokości 100% ceny kolejnej usługi. Zadatek przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie.

10. Dla osób notorycznie niestawiających się na wizyty i odwołujących je w ostatniej chwili prowadzona jest czarna lista. System do rezerwacji pokazuje nam wszystkie anulowane wizyty. Takim osobom Pracownik recepcji ma prawo odmówić rezerwacji terminu.

11. Klienci nowi (do 5 odbytych wizyt), proszeni są o Przedpłatę w wysokości 50% usługi przez Booksy.pl lub płatność na konto. Przedpłacona kwota zostanie odjęta od ceny usługi przy rozliczeniu wizyty. Jeśli klient nie anuluje rezerwacji do 5 dni roboczych (poniedziałek-piątek) przed lub nie pojawi się w umówionym terminie, środki, które zostały wpłacone wcześniej zostają zatrzymane przez salon Le Desir. Przedpłaty lub kaucje ma na celu ochronę przed nieobecnością Klienta lub anulowaniem Rezerwacji po terminie granicznym określonym przez Le Desir.

12. Salon Le Desir prowadzi listę rezerwową dla wszystkich Klientów chcących szybciej skorzystać z usług. Zapisanie się na nią jest dobrowolne oraz nie wymaga żadnej przedpłaty. Przy zapisie Pracownik salonu ma obowiązek poprosić Klienta o dane kontaktowe.

13. W celu rezerwacji usługi bardzo czasochłonnej (np. Air Touch, nanoplastia, trwała ondulacja, niektóre balejaże czy korekty koloryzacji) lub wymagające jednoczesnej pracy dwóch stylistów, salon Le Desir może zażądać wpłaty bezzwrotnego zadatku („Przedpłata”) w wysokości 50% kwoty na poczet usługi. Kwota ta jest odejmowana od sumarycznej kwoty usługi w dniu jej wykonania.

14.Salon zastrzega sobie możliwość usuwania wizyt bez uprzedzenia w przypadku rezerwacji kilku terminów w danym tygodniu / miesiącu przez jedną osobę. Jeśli rezerwacje są dla Państwa bliskich, prosimy o kontakt z Pracownikiem recepcji i uprzedzenie, że na jedne dane osobowe będzie zapisanych kilka osób, czy też adnotację w systemie rezerwacyjnym Booksy.

§5

1. Ceny zawarte w cenniku nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie lub waloryzacji ze względu np. na wzrost kosztów, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany drogą mailową, sms lub zostanie ten fakt ogłoszony przez social media przed wykonaniem usługi.

2. Zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji oraz potrzeb Klienta, dlatego o szczegółowej cenie usługi w przypadku zabiegów nanoplastii, keratynowego prostowania, trwałej ondulacji, Air Touch, korekty koloryzacji oraz dekoloryzacji, Klient zostanie poinformowany przed rozpoczęciem usługi.

3. Każda z cen (oraz czas trwania) usług świadczonych w Salonie może ulec zmianie w przypadku gdy Klient ma bardzo długie lub bardzo gęste włosy, o czym pracownik Salonu ma obowiązek poinformować przed przystąpieniem do wykonania usługi, a Klient ma prawo do odmowy wykonania danej usługi.

4. Ceny podane w cenniku nie podlegają negocjacji. Salon może wprowadzić karty stałego Klienta lub karnety ilościowe. Każdego Klienta obowiązują te same ceny. Zapisując się do Newslettera każdy Klient jest informowany drogą mailową o aktualnych promocjach.

5. Za usługi świadczone w Salonie Le Desir Klient zobowiązany jest uiścić płatność gotówką, blikiem, natychmiastowym przelewem (wraz z okazaniem potwierdzenia) lub kartą płatniczą.

6. Rezerwując wizytę Klient oświadcza, że zapoznał się z cennikiem.

7. Personel Le Desir nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione bez opieki na terenie Salonu.

8. Ze względu na brudny charakter pracy prosimy o przemyślane stylizacje i nieprzychodzenie do Salonu w ulubionym stroju (lub zabranie czegoś na przebranie się przed rozpoczęciem wizyty), gdyż może on zostać zniszczony farbą.

9. Pracownicy salonu nie biorą odpowiedzialności za zabrudzone podczas wykonywania usługi ubrania Klienta. Prosimy nie przychodzić w: swetrach z golfem, koszulach z kołnierzem, bluzach z kapturem. Wszystkie te stylizacje uniemożliwiają dokładne wykonanie usługi i zwiększają ryzyko zniszczenia odzieży.

10. Na terenie Salonu Fryzjerskiego prowadzona jest odsprzedaż produktów kosmetycznych, które nie podlegają zwrotom ani wymianom, dlatego bardzo prosimy o przemyślane zakupy.

11. Salon może sprzedawac pakiety usług w promocyjnych cenach do wykorzystania na daną usluge w salonie. Osoba decydujaca się na zakup pakietu zobowiazuje się do zrealizowania określonej ilości usług. Zwroty za niewykorzystane usługi nie przysluguja. Nie sprzedajemy pakietow do konkretnych fryzjerow.

§6

1. Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń przekazanych po wykonanej usłudze, zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu przez Pracownika Salonu. Wyłącznie stosowanie się do wskazanych zaleceń może zagwarantować najlepsze rezultaty i pożądane efekty po wykonanej usłudze (w tym polecane lub odradzane kosmetyki / konkretne składniki produktów).

2. Niestosowanie się do zaleceń Stylisty powoduje brak możliwości składania reklamacji na wykonane usługi.

3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na wykonane usługi w Salonie Fryzjerskim Le Desir niezwłocznie po zauważeniu wady, nie później niż 7 dni od daty wykonania usługi.

4. Klient składa reklamację osobiście w Salonie, w którym została wykonana usługa lub telefonicznie czy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

5. W Salonie Le Desir preferowana forma kontaktu podczas reklamacji to rozmowa osobista lub telefoniczna, dzięki której da się najskuteczniej ocenić powstały podczas zabiegu problem.

6. W przypadku złożenia reklamacji telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Salon zastrzega sobie prawo do wezwania Klienta do osobistego stawiennictwa w Salonie w celu dokonania oględzin włosów. Odmowa lub brak stawiennictwa jest jednoznaczny z odrzuceniem złożonej reklamacji.

7. Salon Fryzjerski Le Desir zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w najszybszym możliwym terminie, niezwłocznie po otrzymaniu reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest drogą mailową na adres wskazany przez Klienta lub przekazywana telefonicznie.

8. W przypadku ewentualnych poprawek zabiegów po przyjętej reklamacji, dodatkową usługę wykonuje wyłącznie ten sam Stylista, który wykonywał ją pierwotnie.

9. Nie dokonujemy zwrotów finansowych za wykonane usługi, a jedyną formą rekompensaty są ewentualne poprawki.

§7

1. Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Le Desir sc zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

2. Przed przystąpieniem do pierwszej wizyty w Salonie każdy Klient zostanie poproszony o podpisanie obowiązkowej zgody RODO w formie pisemnej oraz nieobowiązkowych zgód marketingowych w celu otrzymywania newslettera z promocjami.

3. W salonie wykonywane są zdjęcia i nagrania video efektów koloryzacji, więc Pracownik Salonu ma obowiązek poprosić o zgodę na rozpowszechnianie wizerunku. Zgoda Klienta nie jest obowiązkowa.

§8

1. Teren Salonu Fryzjerskiego Le Desir objęty jest monitoringiem.

2. Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, Klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO).

3. Monitoring obejmuje wyłącznie pomieszczenia, które są przeznaczone do wykonywania pracy.

4. Nagrania przechowywane są przez maksymalny okres 360 dni, po których upływie podlegają zniszczeniu.

§9

1. Salon prowadzi sprzedaż bonów podarunkowych w formie papierowej. Bon może zostać wykorzystany na wykonanie dowolnej usługi lub zakup kosmetyków.

2. Płatność za bon akceptowana jest tylko gotówką, a paragon wydawany jest osobie obdarowanej w dniu realizacji bonu.

3. Jeżeli osoba obdarowana bonem upominkowym nie stawi się na umówioną wizytę i nie powiadomi Salonu o swojej nieobecności 24h przed terminem, bon traktuje się jako zrealizowany.

4. Bonów nie wymieniamy na gotówkę. Niewykorzystana kwota przepada.

§10

1. W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa dzieci, surowo zabraniamy przebywania dzieci w salonie bez opieki. W sytuacjach awaryjnych prosimy o zapewnienie im odpowiedniego nadzoru w postaci dodatkowego opiekuna.

2. W Salonie Le Desir nie przyjmujemy na usługi dzieci poniżej 5 roku życia. Umawianie wizyt dla dziecka na swoje dane będzie skutkowało anulacją wizyty.

3. Do salonu można przychodzić ze zwierzętami.

§11

1. Spółka Le Desir z o.o zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

2. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu.

3. Klient korzystając z usług Salonu lub dokonujące rezerwacji na odległość, jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.

 Regulamin programu lojalnościowego Rodzina LeDesir 

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE 

  1. Konkurs jest organizowany w salonie fryzjerskim LE DESIR i jest zwany dalej: „Konkursem” przez LE DESIR sc z siedzibą w Warszawie przy ul. Jansej 19 NIP: 5252985245 (dalej zwana Organizatorem). 

2. Realizatorem konkursu jest Le Desir sc. 

3. Zasady Konkursu zawarte są w niniejszym Regulaminie. 

4. Kontrola poprawności prowadzenia Konkursu i jego zgodności z postanowieniami regulaminu spoczywa na Organizatorze Konkursu. 

5. Informacje o Konkursie będą dostępne na profilu LE DESIR https://www.instagram.com/ledesir_hair.nails/ 

§ 2 WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE 

1. Konkurs trwa od 01.04.2023 roku do 31.12.2025 roku do godziny 23:59. 

2. Uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”) może być każda osoba fizyczna, która: a) ma pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby ograniczone w zdolności do czynności prawnych biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego. b) nie jest pracownikiem Organizatora Konkursu c) nie jest członkiem rodziny pracownika Organizatora Konkursu 

d) nie korzysta z rabatów na usługi e) mieszka na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 

3. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest łączne spełnienie następujących warunków: a) osoba biorąca udział w Konkursie musi mieć status Uczestnika zgodnie z §2 b) musi być klientem LE DESIR c) wystawi opinie Google 

4. Każda osoba biorąca udział w konkursie poprzez zostawienie komentarza automatycznie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych celem kontaktu ze strony Organizatora i poinformowania o nagrodzie oraz akceptuje regulamin konkursu. 

6. Każdy uczestnik może przesłać tylko jedną opinię Google.(jeden komentarz). Opinie Google mogą być zgłaszane jedynie w Okresie Trwania Konkursu. Zakazane jest zgłaszanie Opinii o charakterze bezprawnym lub niezgodnych z Regulaminem Konkursu; w szczególności zakazane jest zgłaszanie odpowiedzi Konkursowych o charakterze erotycznym, pornograficznym, powszechnie uznawanych za wulgarne, obraźliwe lub obsceniczne, naruszających zarówno polskie, jak i międzynarodowe normy prawne oraz moralne, obrazujących lub propagujących przemoc, nienawiść, dyskryminację (rasową, kulturową, etniczną, religijną lub filozoficzną itp.), naruszających dobra osobiste lub obrażające godność, lub uczucia innych osób (w tym religijne i polityczne), jak również o charakterze reklamowym, komercyjnym czy promocyjnym. 

§ 3 NAGRODY 

1. Fundatorem nagród w Konkursie jest LE DESIR sc. 

2. Nagrodzony zostanie uczestnik Konkursu, który zbierze łącznie 12 punktów za zakupione usługi. 

Strzyżenie: 1 punkt 

Koloryzacja/Dekoloryzacja: 2 punkty 

Balejaż / Przedłużenie włosów: 3 punkty. 

Nagrodą w dniu startu programu jest szampon 1L pielęgnacji premium, dostępny w salonie i wytypowany z przeznaczeniem na nagrody przez Organizatora. Nagrody mogą ulegać zmianie w trakcie trwania programu decyzją Organizatora. 

3. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji Konkursu, Organizator powołuje komisję konkursową. 

4. Za przekazanie nagrody Zwycięzcy odpowiedzialny będzie Organizator. Warunkiem otrzymania nagrody jest zgłoszenie się klienta do salonu w okresie trwania programu po zebraniu koniecznej ilości punktów oraz spełnieniu warunków promocji. 

5. Brak zgłoszenia się klienta równoznaczne jest z rezygnacją z prawa do nagrody. 

6. W przypadku nie wykorzystania punktów (zebrania nie wystarczającej ilości lub niezgłoszenia się) do końca trwania Programu , punkty nie podlegają wymianie na bony, wymianie/przekazaniu między Uczestnikami, wymianie na kwotę do wykorzystania na usługi , vouchery ani inne formy rekompensaty. 

7. Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu czuwać będzie Organizator. 

§ 4 Klauzula informacyjna RODO 

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) Administratorem danych osobowych jest LE DESIR sc siedzibą w Warszawie, adres: ul. Jasna 19, Warszawa. 

Inspektor Ochrony Danych, dane kontaktowe: adres: LE DESIR sc, e-mail: salon@ledesir.pl 

2. Warunkiem udziału w Konkursie jest podanie przez Uczestnika Konkursu prawdziwych danych osobowych, tj.: imienia, nazwiska, adresu konta poczty elektronicznej, numeru telefonu – niezbędnych do zrealizowania nagrody. 

3. Przystępując do Konkursu i akceptując niniejszy regulamin, Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych przez Organizatora. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia Konkursu oraz w związku ze zrealizowaniem nagrody. 

4. Przystępując do Konkursu Uczestnik wyraża zgodę na zrobienie zdjęć produktów otrzymanych w konkursie oraz udostępnienie ich na swoich social mediach LE DESIR sc. 

5. Udostępnienie swoich danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w Konkursie. 

6. Każda osoba biorąca udział w Konkursie i pozostawiająca swoje dane ma prawo wglądu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania zgodnie z warunkami określonymi w ustawie o ochronie danych osobowych. 

§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

1. Przystępując do Konkursu, Uczestnik zobowiązany jest do działania zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz z obowiązującymi przepisami prawa. 

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego. 

§ 6 

Serwis Instagram udostępnia wyłącznie infrastrukturę, dzięki której możliwa jest organizacja konkursu. Instagram nie sponsoruje i nie uczestniczy w organizacji konkursu, a tym samym nie ponosi odpowiedzialności i konsekwencji wynikających z przeprowadzenia konkursu 

Kontakt

Zarezerwuj już dziś wizytę w naszym salonie!

Warszawa Śródmieście,
ul. Jasna 19, 00-058 Warszawa

508 124 254